Știri
Nu ne este frică de asumarea responsabilității și ne-am dedicat Quality Pledge (Promisiunea de Calitate)
Auzim cuvântul calitate atât de des încât, uneori, acesta își pierde sensul și se transformă într-un clișeu. Pentru noi, la ENP, însă, cu siguranță nu este un clișeu. Dimpotrivă, munca noastră ne diferențiază în mod semnificativ de alte companii care vând date cu costuri reduse și nu calitate.
ENP se descurcă foarte bine cu calitatea nu numai în Republica Cehă, ci și la nivel global și suntem foarte mândri de acest lucru.
Suntem conștienți de faptul că clienții noștri iau decizii strategice importante, uneori de ordinul milioanelor de coroane sau EURO, pe baza datelor pe care le colectăm. Aceste decizii nu sunt doar decizii de marketing, ci și decizii de producție, de afaceri sau sociale. Datele de proastă calitate nu vor crea niciodată o bază de calitate, motiv pentru care am salutat cu entuziasm inițiativa mai multor parteneri străini de a participa la Quality Pledge (Promisiunea de Calitate).
Această promisiune nu este nici nou, nici complicat pentru noi. Vom continua să ne facem treaba așa cum am făcut-o până acum, singura diferență este că simțim nevoia de a comunica mai mult despre acest subiect în industria noastră, în special la nivel global.
Împărtășim opinia că nu este suficient să faci sondaje bine, transparența procedurilor și standardizarea măsurării calității sondajelor sunt importante și suntem bucuroși să fim o companie care va participa activ la dezvoltarea acestor lucruri. Așa că țineți-ne pumnii. Pentru mai multe informații, consultați webinarul Quality Pledge.
Publicat pe 31 mai 2024, 15:35:42