Întrebări frecvente
Înregistrare
Panelul Național Românesc este un loc în care utilizatorii de internet se înregistrează pentru a participa la cercetări de piață și sondaje de opinie publică în schimbul unor recompense. Panelul Național Românesc este deținut de trei agenții de cercetare: Nielsen Admosphere, NMS Market Research și STEM / MARK. Clienții noștri sunt agenții de cercetare, universități, institute de cercetări și instituții de stat.
Veți avea ocazia să vă exprimați în mod deschis opiniile legat de diverse subiecte și să primiți bani pentru asta.
Persoanele cu vârsta de peste 18 ani cu locuință permanentă în România, și care sunt interesate să participe la studii de piață online pe termen lung și la sondaje de opinie publică.
Trebuie doar să introduceți adresa voastră validă de e-mail (în dreapta, la rubrica Înregistrare), să așteptați e-mailul nostru și să completați cu sinceritate formularul de înregistrare. Nu este posibil să vă înregistrați de mai multe ori.
Nu le permitem respondenților să fie membri în mai multe paneluri. Vă rugăm să selectați țara în care vă aflați.
Tot ce aveți nevoie pentru a participa la sondaje este un calculator personal obișnuit sau un laptop cu conexiune la internet și un browser de internet care acceptă cookie-uri, cu JavaScript și tehnologia Adobe Flash instalate. Nu vă recomandăm să folosiți Internet Explorer, deoarece nu este compatibil cu unele dintre chestionare. Ca alternative, puteți utiliza, de exemplu, versiunile actualizate ale Mozilla Firefox sau Google Chrome fără adăugări suplimentare care ar putea bloca unele dintre caracteristicile sondajului (pentru a împiedica redarea videoclipurilor, pentru a bloca conținutul "publicitar" etc.).
Date personale
Avem nevoie de un panel de persoane specifice cu date completate cu exactitate pentru a menține nivelul înalt de calitate al cercetărilor pe care le realizăm. Vă întrebăm despre caracteristicile socio-demografice, cum ar fi sexul, educația, vârsta și altele, astfel încât să cunoaștem structura Panelului Național Românesc și să putem selecta chestionarele potrivite pentru voi.
Numărul dvs. de telefon va fi utilizat o singură dată pentru a verifica înregistrarea., vă vom trimite un cod de verificare prin SMS. Dacă nu alegeți să participați la sondaje telefonice, nu vă vom suna. Puteți utiliza codurile suplimentare ca instrument de securitate atunci când efectuați modificări ale anumitor informații personale din contul dvs. și când confirmați comanda dvs. de recompense.
Protejăm și tratăm cu atenție toate datele pe care le oferiți, astfel încât acestea să nu fie utilizate în mod necorespunzător de către o persoană neautorizată. Respectăm Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR). Pentru activitatea cu date cu caracter personal, suntem înregistrați la Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal, conform Legii nr. 101/2000 privind protecția datelor cu caracter personal.
Numai angajații autorizați și calificați care administrează Panelul Național Românesc au acces la informațiile personale pe care le furnizați. Este imposibil ca datele voastre personale să ajungă în mâinile unor persoane terțe. Datele voastre personale nu sunt vizibile de pe internet.
Apartenența la panel
Veți primi prin e-mail privind informațiile de selecție pentru o cercetare. Trebuie doar să apăsați butonul intrați în cercetare de pe e-mail sau în selecția de cercetare și monede de pe pagina www.panelulnational.ro. În continuare pur și simplu urmați instrucțiunile ulterioare. Invitațiile de cercetare sunt trimise neregulat, în funcție de cererea actuală de persoane cu caracteristicile voastre, adică de grupul țintă al cercetării. Pentru a primi mai multe invitații, vă rugăm să completați complet și veridic informațiile din profilul.
Pentru a participa la cercetare trebuie să completați un chestionar online la care veți primi o invitație. Timpul necesar pentru a completa un chestionar depinde de numărul de întrebări, de obicei între 1 și 25 de minute. Veți fi informat cu privire la durata estimată înainte de a participa la cercetare. Cu toate acestea, este posibil ca chestionarul să se încheie mai devreme pentru dumneavoastră, dacă nu îndepliniți unele dintre condițiile suplimentare de participare sau dacă un număr suficient de persoane cu caracteristicile dumneavoastră au participat deja înaintea dumneavoastră. Este optim să finalizați cercetarea o singură dată, de obicei nu este posibil să intrați de mai multe ori.
Vom fi bucuroși dacă veți participa la fiecare cercetare la care veți fi invitat. Dar nu este o obligație. Dacă știți că nu veți putea participa la cercetări pentru o perioadă lungă de timp (de exemplu, în timpul vacanțelor), vă puteți suspenda temporar calitatea de membru în setările contului dumneavoastră. Sistemul nostru atribuie automat mai puține cercetări membrilor care nu răspund la invitațiile noastre.
După înregistrare, veți primi un e-mail de confirmare. Alte invitații sunt trimise în mod neregulat, în funcție de interesul clienților noștri, însă numai după verificarea telefonică a înregistrării dumneavoastră. În mod excepțional, trimitem e-mailuri cu informații importante referitoare la calitatea dumneavoastră de membru. Nu trimitem niciodată spam.
Modificări de profil
Pentru a vă schimba parola, trebuie doar să vă conectați cu numele de utilizator și parola la www.panelulnational.ro și să deschideți secțiunea Setări cont din dreapta, sub pictograma de angrenaj, unde vă puteți schimba e-mailul, parola, vă puteți suspenda calitatea de membru etc.
Dați click pe link-ul am uitat parola de lângă butonul de logare din dreapta sus de pe www.panelulnational.ro. Apoi introduceți adresa de e-mail la care ați primit e-mailurile noastre. În termen de 10 minute veți primi un e-mail cu instrucțiuni despre cum să procedați. Dacă nu primiți e-mailul, vă rugăm să verificați folderul de spam.
Conectați-vă la www.panelulnational.ro și faceți click pe secțiunea de profil și date personale. Suntem bucuroși să actualizăm elementele ne-editabile la cerere, dacă ne scrieți prin intermediul formularului de contact sau la ajutor@panelulnational.ro.
Numărul de cont este furnizat o singură dată la depunerea unei cereri de retragere a fondurilor câștigate în cont. Le stocăm doar pentru această singură cerere, prin urmare numărul de cont nu poate fi schimbat nicăieri.
Vom fi bucuroși dacă veți rămâne membri activi ai Grupului național românesc cât mai mult timp posibil și vom continua să vă împărtășim opiniile. Dacă vă decideți să renunțați, conectați-vă cu numele de utilizator și parola la www.panelulnational.ro și deschideți secțiunea "Setări cont" sub pictograma "angrenaj", unde vă puteți rezilia cu ușurință calitatea de membru. Din motive de securitate, calitatea de membru nu poate fi anulată prin e-mail sau printr-un formular de contact. În cazul în care inactivitatea dvs. durează mai mult de un an, ne rezervăm dreptul de a vă rezilia noi înșine calitatea de membru.
Puncte și recompense
Fiecare cercetare este evaluată prin puncte în funcție de lungimea și complexitatea chestionarului. Aceste monede vă permit să alegeți recompense din catalogul nostru, de asemenea le puteți schimba în bani sau le puteți dona uneia dintre organizațiile caritabile.
Conversia punctelor se face la o rată de 62:1. Veți primi 50 RON pentru 3100 puncte.
Punctele pentru invitarea de noi respondenți sunt acordate persoanei care îi invită (recrutorul). Menționăm că punctele sunt creditate atunci când persoana invitată (respondent) îndeplinește toate condițiile, și anume:
1) Noul respondent trebuie să se înregistreze făcând clic pe link-ul de afiliere partajat de recrutor (direct sau utilizând invitația prin e-mail). În calitate de recrutor, poți vedea link-ul în profilul tău de utilizator. Folosește întotdeauna link-ul generat în profilul tău din panel pentru invitații. Astfel, știm exact pe cine ai recomandat.
2) Noul respondent trebuie să treacă prin întregul proces de înregistrare (inclusiv verificarea prin SMS, completarea profilului general și completarea primului sondaj)
3) După finalizarea înregistrării, respondentul trebuie să completeze cel puțin încă un chestionar (și să îl completeze integral, fără a-l omite sau a-l completa doar parțial).
Rezolvarea problemelor
Este posibil ca un e-mail de confirmare a primei părți de înregistrare să întârzie. Dacă nu primiți un e-mail de la noi în termen de 4 ore de la înregistrare, verificați dosarul de spam și, dacă este necesar, scrieți-ne prin intermediul formularului de contact sau la ajutor@panelulnational.ro.
Unele dintre chestionarele clienților noștri nu sunt compatibile cu telefoanele și tabletele, în principal din cauza absenței tehnologiei Adobe Flash și a dimensiunii ecranului, care nu permite afișarea sau controlul chestionarului așa cum este prevăzut. Odată cu expansiunea dispozitivelor mobile, oferta de cercetări compatibile cu dispozitivele mobile crește progresiv, dar vă rugăm să țineți cont de faptul că, până în prezent, majoritatea chestionarelor trebuie completate pe un computer.
Internet Explorer este o aplicație neactualizată. Dacă aveți un sistem mai vechi pe computer, vă recomandăm să instalați browserul web Firefox pentru a lucra cu Panelul Național Românesc. O altă alternativă este, de exemplu, Google Chrome.
Vă rugăm să vă asigurați că nu folosiți add-on-uri pentru browser, cum ar fi AdBlock, NoScript (JavaScript, Flash și altele). Închideți aceste add-on-uri înainte de a rula chestionarul. Vă rugăm să rețineți că unele dintre chestionarele clienților noștri pot fi introduse o singură dată pentru a evita să fie completate de mai multe ori de aceeași persoană, astfel încât este posibil să nu vi se acorde permisiunea de a reintra în chestionar.
În cazul în care aveți întrebări sau probleme referitoare la Panelul Național Românesc, scrieți prin intermediul formularului de contact sau prin e-mail la ajutor@panelulnational.ro.